Logo

Oleje do silników wysokoprężnych

Produkt

Lepkość kinematyczna 

w temp. 100 °C [mm2/s]

Temperatura

zapłonu, [°C]

Temperatura

płynięcia, [°C]

5W40 14,5 220 -45
VECO Syntex Diesel
Zastosowanie

Nowoczesny, wielosezonowy olej syntetyczny przeznaczony do stosowania w silnikach wysokoprężnych, wolnossących i turbodoładowanych. Olej jest zalecany do nowoczesnych, wysilonych silników samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych.

Spełnia wymagania

API CH-4/CG-4/CF-4/CF/CF-2, ACEA E3-98/B3-98, MB 228.3, MB 229.1, MAN M 3275, VOLVO VDS-2, Renault RVI E3R / RLD, ZF TE-ML-07.

Produkt

Lepkość kinematyczna 

w temp. 100  °C [mm2/s]

Temperatura

zapłonu, [°C]

Temperatura

płynięcia, [°C]

10W40 14,2 240 -42

 

VECO Challenger Premium XHPD
Zastosowanie

Nowoczesny, wielosezonowy olej półsyntetyczny przeznaczony do stosowania w najnowszej generacji czterosuwowych silników wysokoprężnych, wolnossących i turbodoładowanych. Zapewnia bardzo dobre własności użytkowe w zróżnicowanych warunkach pracy, ekonomiczną pracę silnika, spełnienie wysokich norm czystości spalin. Może być również stosowany do silników benzynowych samochodów osobowych i dostawczych.

Spełnia wymagania

SAE J300, API CH-4/C G-4, SL/CF, ACEA E4-99 Issue 2; E5-02; E7-04, ACEA A3- 98; B3-98 Issue 2; B4-02, DAF HP2, MAN M 3277; 3277 low ash, MB 228.5; MB 229.1, MTU Oil Type 3, Renault RVI RXD, VOLVO VDS-2, VW 505.00

Posiada zatwierdzenia: MAN M 3277.

Produkt

Lepkość kinematyczna 

w temp. 100 °C [mm2/s]

Temperatura

zapłonu, [°C]

Temperatura

płynięcia, [°C]

15W40 14,5 230 -30
VECO Challenger SHPD
Zastosowanie

Wysokiej jakości, wielosezonowy olej mineralny przeznaczony do stosowania w najnowszej generacji silników wysokoprężnych wolnossących i turbodoładowanych, pracujących w ciężkich warunkach eksploatacji. Olej typu SHPD pozwala na wydłużenie okresów wymiany oleju i utrzymuje bardzo dobre własności użytkowe w zróżnicowanych warunkach pracy. Spełnia najostrzejsze wymagania znanych producentów samochodów. Może być również stosowany do silników benzynowych samochodów osobowych i dostawczych.

Spełnia wymagania

API CH-4/CG-4/CF-4/CF/CF-2/SJ, ACEA E3-96 Issue 2/B3-98/A3-98,
MB 229.1, MAN 3275, MAN 271, Renault RVI E3R/RLD, ZF TE-ML-07, Cummins CES 20 072/1/6, Mack EO-M Plus, MTU Type 2.

Posiada zatwierdzenia: MB 228.3; MAN M 3275; VOLVO VDS-2.

Produkt

Lepkość kinematyczna 

w temp. 100 °C [mm2/s]

Temperatura

zapłonu, [°C]

Temperatura

płynięcia, [°C]

10W/40 14,5 220 -39
VECO Challenger Turbo
Zastosowanie

Nowoczesny, wielosezonowy olej półsyntetyczny przeznaczony do stosowania w najnowszej generacji czterosuwowych silników wysokoprężnych, wolnossących i turbodoładowanych, pracujących w ciężkich warunkach. Jest szczególnie zalecany do pojazdów jeżdżących na długich trasach. Może być również stosowany do silników benzynowych samochodów osobowych i dostawczych.

Spełnia wymagania

SAE J300, API CI-4/CH-4/CG-4/CF-4/CF/SL, ACEA E2-96/E4-99, ACEA 02 - E5/E3/B4/B3/A3, ACEA 04- E7/A3/B3/B4, MB 228.3, MB 229.1, MAN 3275 Volvo - VDS-3, DHD-1, Mack EOM Plus 11, Renault - RVI RLD-2, Cummins 200,71/2/6/7/8, ZF TE-ML 07C, Caterpillar CAT ECF1.

Produkt

Lepkość kinematyczna 

w temp. 100  °C [mm2/s]

Temperatura

zapłonu, [°C]

Temperatura

płynięcia, [°C]

15W40 14,5 210 -33
VECO Challenger Turbo
Zastosowanie

Nowoczesny, wielosezonowy olej mineralny przeznaczony do stosowania w najnowszej generacji czterosuwowych silników wysokoprężnych, wolnossących i turbodoładowanych, pracujących w ciężkich warunkach. Utrzymuje bardzo dobre własności użytkowe w zróżnicowanych warunkach pracy silnika, dlatego jest szczególnie zalecany do samochodów ciężarowych i osobowych jeżdżących na długich trasach. Może być również stosowany do silników benzynowych samochodów osobowych i dostawczych.

Spełnia wymagania


SAE J300, API CI-4/CH-4/CG-4/CF-4/CF/SL, ACEA E2-96/E4-99, ACEA 02 - E5/E3/B4/B3/A3, ACEA 04- E7/A3/B3/B4, MB 228.3, MB 229.1, MAN 3275, Volvo - VDS-3, DHD-1, Mack EO-M Plus 11, Renault - RVI RLD-2, Cummins 200,71/2/6/7/8 ZF TE-ML 07C, Caterpillar CAT ECF1.

Produkt

Lepkość kinematyczna 

w temp. 100 °C [mm2/s]

Temperatura

zapłonu, [°C]

Temperatura

płynięcia, [°C]

10W40 14,5 210 -36
VECO SemiSyntex Diesel
Zastosowanie

Nowoczesny, wielosezonowy olej półsyntetyczny przeznaczony do stosowania w najnowszej generacji czterosuwowych silników wysokoprężnych, wolnossących i turbodoładowanych, pracujących w ciężkich warunkach. Jest szczególnie zalecany do samochodów jeżdżących na długich trasach. Może być również stosowany do silników benzynowych samochodów osobowych i dostawczych.

Spełnia wymagania

API CG-4/CF-4/SJ, ACEA E2-96/B3-98/A3-98, (CCMC D4/PD2), MAN 271, MIL-L-2104, MB 228.1, VOLVO VDS.

Produkt

Lepkość kinematyczna 

w temp. 100 °C [mm2/s]

Temperatura

zapłonu, [°C]

Temperatura

płynięcia, [°C]

10W30 10,8 220 -39
15W40 14,5 225 -33

 

VECO Turbo Diesel Plus
Zastosowanie

Wielosezonowy olej mineralny przeznaczony do stosowania w nowoczesnych, turbodoładowanych, czterosuwowych silnikach wysokoprężnych o dużej mocy, pracujących w bardzo trudnych warunkach eksploatacji. Może być również stosowany w silnikach benzynowych pracujących w trudnych warunkach. Jest szczególnie zalecany do samochodów jeżdżących z dużym obciążeniem na krótkich trasach i w ruchu miejskim. Klasę lepkości należy dobrać do warunków pracy, typu pojazdu i wymagań silnika. Może być również stosowany do silników benzynowych samochodów osobowych i dostawczych.

Spełnia wymagania

API CG-4/CF-4/SH/SJ, ACEA E2-96/B2-96/A3-96, MB 229.1, MAN 271, VOLVO VDS, Alison C-4.

Produkt

Lepkość kinematyczna 

w temp. 100 °C [mm2/s]

Temperatura

zapłonu, [°C]

Temperatura

płynięcia, [°C]

15W40 14,5 225 -33
15W50 18,5 230 -30
20W50 18,0 235 -24
VECO Super Turbo Diesel
Zastosowanie

Wielosezonowy olej mineralny przeznaczony do stosowania w nowoczesnych typach samochodowych, turbodoładowanych silników wysokoprężnych, pracujących w ciężkich warunkach. Klasę lepkości należy dobrać do warunków pracy, typu pojazdu i wymagań silnika.

Spełnia wymagania

API CH-4/CG-4/CF-4, ACEA E2-96/B3-98, (CCMC D4/PD2) MIL-L- 2104, Caterpillar TO-02, MB 228.1, MAN 271, VOLVO VDS.

 

Posiada zatwierdzenia: MB 228.1; MAN 271; VOLVO VDS-2.

Produkt

Lepkość kinematyczna 

w temp. 100 °C [mm2/s]

Temperatura

zapłonu, [°C]

Temperatura

płynięcia, [°C]

15W40 14,5 230 -33

 

VECO Turbo Diesel
Zastosowanie

Wielosezonowy olej mineralny przeznaczony do stosowania w nowoczesnych typach samochodowych, turbodoładowanych silników wysokoprężnych, pracujących w bardzo ciężkich warunkach. Może być również stosowany do silników benzynowych samochodów osobowych i dostawczych.

Spełnia wymagania

API CF-4/SJ, CCMC D-4 PD2/D-4, ACEA E2-96/B3-98/A3-98, MAN 271, MB 228.1, VOLVO VDS, MIL-L-2104 C/D/D, MIL-L-46152 B.

 

Posiada zatwierdzenia: MB 228.1; MAN271; VOLVO VDS.

Produkt

Lepkość kinematyczna 

w temp. 100 °C [mm2/s]

Temperatura

zapłonu, [°C]

Temperatura

płynięcia, [°C]

10W30 11,0 220 -33
15W40 14,5 230 -30
20W40 14,5 240 -27
20W50 18,0 250 -24
VECO Super Motor Oil HD-C IL Turbo
Zastosowanie

Wielosezonowy olej mineralny przeznaczony do stosowania w turbodoładowanych silnikach wysokoprężnych pracujących w bardzo trudnych warunkach. Może być stosowany w silnikach benzynowych pracujących w ciężkich warunkach. Klasę lepkości należy dobrać do warunków pracy, typu pojazdu i wymagań silnika.

Spełnia wymagania

API CE/SF, (CCMC D-4 PD-2/G-3), ACEA E2-96/A2-96, Caterpillar TO-2.

Produkt

Lepkość kinematyczna 

w temp. 100 °C [mm2/s]

Temperatura

zapłonu, [°C]

Temperatura

płynięcia, [°C]

15W40 14,5 230 -30
15W50 18,0 240 -27
20W50 18,0 250 -24

 

VECO HD Diesel Formula
Zastosowanie

Wielosezonowy olej mineralny przeznaczony do stosowania w czterosuwowych silnikach wysokoprężnych, wolnossących i turbodoładowanych, pracujących w trudnych i bardzo trudnych warunkach. Jest zalecany do stosowania w autobusach, samochodach ciężarowych oraz ciągnikach siodłowych pracujących z dużym obciążeniem zarówno w ruchu miejskim jak i na odcinkach długodystansowych. Klasę lepkości należy dobrać do warunków pracy, typu pojazdu i wymagań silnika.

Spełnia wymagania

API CD/CD-II/CE/CF, (CCMC D-4), MAN 271, MB 228.1, VOLVO VDS.

Produkt

Lepkość kinematyczna 

w temp. 100 °C [mm2/s]

Temperatura

zapłonu, [°C]

Temperatura

płynięcia, [°C]

10W30 11,0 220 -33
15W40 14,5 230 -30
20W40 14,5 240 -27
15W50 18,0 230 -27
20W50 18,0 250 -24
VECO Motor oil HD-C LD
Zastosowanie

Wielosezonowy olej mineralny przeznaczony do stosowania w turbodoładowanych silnikach wysokoprężnych pracujących w trudnych i bardzo trudnych warunkach. Może być stosowany w silnikach benzynowych, pracujących w umiarkowanych i ciężkich warunkach. Klasę lepkości należy dobrać do warunków pracy, typu pojazdu i wymagań silnika.

Spełnia wymagania

API CF/CD/SF, (CCMC D-2 PD-1/G-1), ACEA E-1/96 issue 2, MB 227.1.

Produkt

Lepkość kinematyczna 

w temp. 100 °C [mm2/s]

Temperatura

zapłonu, [°C]

Temperatura

płynięcia, [°C]

30 11,0 230 -27
40 14,5 250 -24
10W 6,5 220 -36
10W30 10,0 220 -33
15W40 14,5 230 -30
20W50 18,0 250 -24
VECO Oliolus HX
Zastosowanie

Olej mineralny przeznaczony do stosowania w czterosuwowych silnikach wysokoprężnych, wolnossących i turbodoładowanych, pracujących w trudnych i bardzo trudnych warunkach. Jest zalecany do wszystkich typów samochodów dostawczych, ciężarowych, autobusów i ciągników rolniczych. Klasę lepkości należy dobrać do warunków pracy, typu pojazdu i wymagań silnika.

Spełnia wymagania

API CD, (CCMC D-4), ZN-PTX-OS-14301.

Produkt

Lepkość kinematyczna 

w temp. 100 °C [mm2/s]

Temperatura

zapłonu, [°C]

Temperatura

płynięcia, [°C]

30 11,0 220 -27
40 14,5 240 -24
15W40 14,5 230 -30
VECO Oliolus HD
Zastosowanie

Olej mineralny przeznaczony do stosowania w czterosuwowych silnikach wysokoprężnych wolnossących i turbodoładowanych, pracujących w umiarkowanych i trudnych warunkach. Klasę lepkości należy dobrać do warunków pracy, typu pojazdu i wymagań silnika.

Spełnia wymagania

API CC, ZN-PTX-OS-14201,ZN-PTX OS-14202.

Produkt

Lepkość kinematyczna 

w temp. 100 °C [mm2/s]

Temperatura

zapłonu, [°C]

Temperatura

płynięcia, [°C]

30 11,0 220 -27
40 14,5 240 -24
50 18,0 250 -21
VECO Oliolus DB
Zastosowanie

Olej mineralny przeznaczony do stosowania w okresie letnim w wolnossących silnikach wysokoprężnych pracujących w warunkach lekkich i średnich obciążeń. Klasę lepkości należy dobrać do warunków pracy, typu pojazdu i wymagań silnika.

Spełnia wymagania

API CB, PN-75/C-96088/02: Superol CB, ZN-PTX-OS-14101.

Produkt

Lepkość kinematyczna 

w temp. 100 °C [mm2/s]

Temperatura

zapłonu, [°C]

Temperatura

płynięcia, [°C]

15W40 14,5 230 -30
VECO Oliolus DB
Zastosowanie

Wielosezonowy olej mineralny przeznaczony do stosowania w silnikach wysokoprężnych bez doładowania,lekko i średnio obciążonych oraz czterosuwowych silnikach benzynowych pracujących w łagodnych warunkach eksploatacji.

Spełnia wymagania

API CB/SC, ZN-PTX-OS-14009.